tiistai 13. joulukuuta 2011

Parisuhde nuorena vs. villit sinkkuvuodet

Tuotapa mietimme tänään kaverimme kanssa lenkkeillessä. Kumpikin olemme onnellisissa parisuhteessa ja asumme yhdessä ihanan miehen kanssa. Mutta. Kumpikin mietitään millasta olis viettää villejä sinkkuvuosia.

Mä aloin seurustelemaan mun miehen kanssa 16-vuotiaana (vajaa paria kuukautta vaille 17), eli melko nuorena. Tai no, nytkin mä oon vasta 18, mä oon tosi nuori. Mut ei mulla oo ehtiny koskaan olla mitään villejä sinkkuvuosia.
Toisaalta mä haluaisin kokee sellasta. Ois kiva tanssia baareissa miesten kanssa ilman huolen häivää, nauttia huomiosta flirttailla, pussailla jne. Käydä treffeillä ja vaikka harrastaa yhden illan juttuja.

Mutta mä rakastan mun miestä. Se, mitä meillä on, on jotain niin upeaa ja ainutlaatuista, etten mä halua sitä menettä. En. Enkä halua edes kuvitella mun miestä toisen naisen kanssa. (Se tuntuu pahimmalta! :D) Musta on ihanaa kun mulla on kotona mies jonka kainaloon käpertyä ja jonka kanssa jakaa tavallinen arki ja vaan olla.

Sinkulla ei ois sellasta. Ei se läheisyys ja huomio mitä satunnaisesti saa, oo ollenkaan sama asia.

Mut ainahan ruoho on vihreempää aidan toisella puolella. Mä en oo koskaan viettäny mitään sinkkuvuosia niin en tiedä millasta se on ja tavallaan haluaisin kokeilla. Mutta en mä halua erota miehestäni. Ja ainahan se ruoho on vihreempää aidan toisella puolella - varmasti monet sinkut kaipaa parisuhdetta ja sitä että voi jakaa sen tavallisen arjen jonkun kanssa. :)

Vaikka mä tämmösiä mietin, niin olen nyt onnellinen. ♥

3 kommenttia:

  1. Miettiminen on ihan okei. Olet ihan oikeassa, että sinkkuilussa on toki puolensa, mutta joo - kyllä ihminen on onnellisimmillaan silloin, kun se on löytänyt toisen. Niitä yhteisiä hetkiä eivät baarissa saadut suudelmat tai huomionosoitukset korvaa koskaan :) Tervetuloa tutustumaan blogiini: http://harminpaikka.blogit.fi

    VastaaPoista
  2. Jep, sitä vaan miettii millasta se toisenlainen elämä olis. Oon kuitenkin tyytyväinen nykyiseeni ja rakastan miestäni. <3

    VastaaPoista
  3. itse oon sinkkuna hyvin tyytyväinen. en kaipaa suhdetta, kun valikoin vielä elämän polkuja ja haluan pitää kaikki ovet avoinna niin työn kuin opiskelun auhteen. Täytän 21 tänä vuonna.

    VastaaPoista