keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Ärsytykset

Day Ten: One confession

Mulla on ollu joskus paljon nykystä huonompi itsetunto, mutta mm. maailman ihanimman poikaystävän (joka rakastaa myös mun kaikkia heikkouksia) ansiosta oon oppinu hyväksymään itteni tällasena kun oon. Oon oikeestaan ihan hyvä tyyppi. :)


Ärsytys nro 1. Miks erään nimeltä mainitsemattoman Suomen suurimman kirjakauppaketjun on niin pirun hankalaa tilata kirjoja tarpeeks? Englannin abikurssilla kirjoja ei oo kun muutamalla kun kirjakaupassa luvataan aina tilata lisää ja saapuu huomiseks, no sitten kun  huomenna menee kattomaan niin on jo loppunu, mut tilataan taas vähän lisää... Tänään kirjakaupassa käydessäni kysyin että miks niitä ei voida kerralla tilata tarpeeks kun tiedossa kuitenkin on että niitä tarvitaan useita kun kyselyjä on niin paljon. On nimittäin aika turhauttavaa joka päivä juosta kirjakaupassa, myyjä tähän totesi että no voihan sen kirjan varata niin ei tartte juosta joka päivä vaan saa sitten sen kirjan. Sitten vilkas varauslistaa "on kyllä aika paljon varauksia että ei niitä riitä". ANTEEKS MITÄ. Siinä vaiheessa meikäläinen käveli kaupasta ulos. Huomenna sitten uudestaan kirjaa metsästämään...

Ärsytys nro 2. NETTI! Tänään päivällä soitin operaattorin asiakaspalveluun (kuuntelin ah-niin-ihania odotusmusiikkipätkiä 10 min, miksi puolen minuutin pätkiä, eikö se olis sama soittaa koko kappale?) ja kysyin että mistä johtuu se kun se ihan yhtäkkiä tosiaan saattaa katkasta netin ja aina ei sit yhdistäminen onnistu uudestaan. Seuraavan kerran kannattaa kuulema kokeilla tikulle toista usb-porttia. Ja tuli myös kommentti "nää on vaan laitteita". WTF joo anteeks, mulla on  sellanen ilmeisesti harhaluulo että laitteiden kuuluis TOIMIA?! Jos ei ens kerralla tuolla keinolla toimi niin seuraavana aamuna heti klo 8 soitan sinne ja oon äkänen! Haluan toimivan netin, siitä maksetaan.


HuomennahuomennaHUOMENNA nään kullan! Onkin menny jo kaks viikonloppua ettei oo nähty. Oon täällä jo nyt ihan täpinöissäni! =) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti