keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Mikä musta tulee isona?

Keväällä olis eessä haku opiskelemaan. Oon jo aikoja sitten todennu että yliopisto ei oo mun juttu (joojoo, niinhän mä ysiluokan alussakin vannoin että en mee lukioon ja jos meen niin en VARMASTI ota pitkää matikkaa... Vaan miten kävi :D Matikka tosin on vaihtunut jo lyhyeen :D) eli suuntaan siis korkeakouluun. Paikkakunta on tiedossa mutta ala vielä vähän hakusessa. :)






Tänään kultasepänliikkeessä käydessäni kattelin työntekijöitä ja mieleen iski bling, toihan on just sellasta työtä josta mä tykkäisin! Asiakaspalvelutyötä, ei tartte koko päivää istua tietokoneen ääressä ja saa panostaa siistiin ja huoliteltuun ulkonäköön. Poikaystävä on monesti sanonu että vois nähdä helposti mut jossakin virallisessa työssä kuten pankki-/vakuutusvirkailijana. Mutta sellanen työ olis just aikalailla vaan paikallaan istumista... Kolmena kesänä oon kesätöissä jo huomannu että se ei oo ihan mun juttu. :)

Oon haaveillu myös että lentoemäntänä olis kiva olla. Asiakaspalvelutyö jossa sais hyödyntää kielitaitoa ja pääsis vielä matkustelemaankin! Ja eipä tää uutinen lentoemäntien palkoista kuulosta pahalta ollenkaan! :D 

Mohombin Bumpy Ride on ihan tosi hyvä kappale! Aina kun tää tulee radiosta nii käännän volyymiä lisää ja tanssin ja hypin itsekseni. Just hyvä tanssibiisi. Jotenkin vaan niin mahtava kappale, saa aina hyvälle tuulelle. =)

Oon jo jonkun aikaa kirjotellu tätä blogia, ja te jotka satutte tätä lukemaan niin jos teillä on jotakin parannusehdotuksia, kommentteja, juttutoiveita, niin kertokaa ihmeessä. Olisi kiva kuulla, mitä mieltä olette eli kommentoikaa ihmeessä. =)


2 kommenttia:

  1. Mun mielestä sun kirjotuksia on mukava lukea, eikä sulla oo pitkiä taukoja kirjoittamisessa :)
    Mitään parannusehdotuksia en osaa sanoa, koska musta tää on hyvä näin :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Yritän kirjottaa mahdollisimman usein, aina kun on jotain asiaa ja keksin vaan mistä kirjottaa. :)

    VastaaPoista