maanantai 23. toukokuuta 2011

Eighteen!

Eilen tuli 18. ikävuosi täyteen. Mä oon nyt ihan oikeesti aikuinen! =) Mut ei tää musta sen erikoisemmalta tunnu kun toissapäivänäkään. Sain huimasti vastuuta, mutta myös oikeuksia, lisää. Eilen kävin töiden jälkeen kaupasta ostaa yhen lonkeron, eikä multa kysytty ees papereita, what?! :D Olin melkeinpä pettyny, ois ollu kiva kaivaa mopokortti esille (oikeestaan se oli mulla jo kädessä) ja näyttää sitä sillai että hih meikäpä onkin täysikänen!

Muuten ei eilinen menny sit ihan suunnitelmien mukaan. Meidän piti poikaystävän kanssa lähtee terassille kun oli tosi lämmintä ja aurinko paisto. (Mun on oikeesti koko toukokuun tehny mieli terassille niin kovasti istumaan aurinkoon!) Mut mies oksenti la-su yönä muutaman kerran ja oli eilen aika kipee että ei todellakaan jaksanu lähtee... Pyysin yhtä kaveria mutta sekään ei pystyny lähtee, niinpä ajattelin että perkule kun nyt täytin 18 ja kerranki pääsen nii mähän lähen vaikka yksin!! Sit alko ihan törkee mahakipu. :/ Ajattelin että se johtu siitä että töissä koko päivän syömättä (oli todella kiireinen päivä, viimeset 4 h ei varmaan ees minuutin hengähdystaukoo ollu ku koko ajan asiakkaita) ja sitten ku söin niin söin tosi nopeesti kokonaisen pitsan tyhjään mahaan. Noh, sitten oli mun vuoro oksentaa eilen illalla... Mun puolesta mä voin sairastaa kuumeen ja yskän ja silmätulehduksen tai melkein mitä vaan mutta en halua oksentaa. Oksentaminen on suunnilleen kamalinta mitä mä tiedän. Tänään ei onneks oo mitään tullu ulos enää mutta aamulla oli sit lämpöö 37,5... Soitin pomolle jo eilisiltana että en oo tänään tulossa töihin, kävin äsken terveyskeskuksessa ja sain sairaslomaa tän ja huomisen ja nyt otan ihan rauhassa tässä pari päivää. :) Keskiviikko ja torstai onkin vapaana, lähen huomenna pakkaamaan loput tavarat ja käydään kaverin kanssa keskiviikkona juhlimassa sivistyneesti (or not niin sivistyneesti ;)).

1 kommentti:

  1. Mahatautia on liikkeellä, meilläkin on koko perhe käyny sen läpi vain viikon sisään... Onneks se on joku semmonen pöpö joka ei vaikuta ku pari päivää.

    VastaaPoista