sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Piiiitkästä aikaa!!

Joo-o, on vierähtäny ihan kamalan pitkä aika siitä kun viimeks oon kirjottanu. Monta kertaa on ollu mielessä että pitää kirjottaa jotain mutta mä en oo vaan ehtiny, mut mitä ihmettä mä sit oon tehny? Tuntuu että kaikki aika vaan menee johonki. Tässäpä siis lyhykäinen kertaus viimeaikaisista kuulumisista. :)

-Olin kipeenä lähestulkoon kuukauden ajan. Sairastin virtsatieinfektion, angiinan, silmätulehduksen ja korvatulehduksen. Takana on kolme antibioottikuuria alle kuukauden sisään ja laskeskelin että yli kymmentä eri lääkettä on tullu syötyä ton alle kuukauden aikana.

-Olin erään tuttavan päiväkodissa töissä neljä päivää. Viihdyin siellä oikein hyvin, pikkulapset on niin sulosia. :) Ei mun tulevaisuus sillä alalla oo, mutta tuo lyhyt aika oli oikein mukavaa. Rakastuin yhden 4-vuotiaan pojan käsittämättömän pitkiin, tummiin ja tuuheisiin silmäripsiin, ja sit tää söpöläinen vielä sano että mulla on nätit kolvikset! <3 Ihana =) Ja puuhailin paljon myös alle vuoden ikäisen pikkuneidin kanssa, syötin, puin, leikin ja niin edelleen. :)

-Aloitin työt jäätelönmyyjänä. Rakastan sitä työtä!! Se on just sellasta ilosta asiakaspalvelutyötä, tykkään kyllä erittäin paljon. Toivottavasti tulis lämmin ja vähäsateinen kesä (tai sateet yöllä kiitos) että olis töitä. :)

-Oon asunu käytännössä koko tän kuukauden poikaystäväni luona. Etitään yhteistä asuntoo tästä kaupungista, muutamaa asuntoo ollaan käyty jo katsomassa ja nyt on kiikarissa unelma-asunto, toivottavasti se tärppäis! :)

-Tää nyt ei oo mitenkään varsinainen kuuluminen mutt aon vaan ihan pakko mainita, ostin pari päivää sitten mekon yo-juhliin. Ja hinta oli....(rupujen pärinää)....14,95 e!!! Ihan käsittämättömän halpa, aivan uskomaton löytö. Mekko on tummanharmaa ja siitä saa olkaimet pois, sellasta jännän tuntusta juhlavaa kangasta. Siihen tulee päälle musta yläosa, joku bolerotyyppinen.

-Niin ja kävin lopultakin katsomassa koululla alustavat tulokset kirjoituksista, musta tulee ylioppilas C:n ja M:n papereilla. :)

2 kommenttia:

  1. Onpas siinä ollut sairastelua :o Onneksi sulla tuntuu kuitenkin nyt menevän hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Onnea ylioppilaalle!, ja toivottavasti tuo sairastelukierre on jäänyt taakse kokonaan. :)

    VastaaPoista