tiistai 25. lokakuuta 2011

Nalle Puh ja minä

http://lolsnaps.com/news/7489/0/


Ihaa: Joskus mikään ei kiinnosta, ei tee mieli tehdä mitään eikä välittää mistään, tekis mieli vaan nukkua kaiken paskan yli. Myös motivaation puute sopii, oon joskus aika laiska.

Nasu: Pelkään kaikkee yliluonnollista, että jollekin läheiselle tapahtuu jotain, onnettomuuksia, pimeetä (tai sitä mitä sinne voi kätkeytyä).


Kani: Joo oon "melko" utelias toisten asioista ja joskus puutunki niihin liikaakin.

Tiikeri: Joskus iskee energiapuuska enkä malta rauhottua millään. Oon muutenki melko levoton, avomieskin joskus naurahtaa kun viidettätoista kertaa hyppään (saman mainoskatkon...) aikana sohvalta ylös että "istu nyt ees hetki paikallas" =D

Nalle Puh: On karkit joo hyviä ja mulla on todellakin vilkas mielikuvitus!



Risto Reipas: Kun näytin tätä kuvaa mun miehelle niin sanoin että toi ei sentään kuvaa mua ollenkaan. Mies sitten siihen että "joopas, meidänki porukoilla juttelet aina koirille ja kissoille" hmm joo...tarkemmin ajatellen kyllä, mä puhun eläimille. :D


Pöllö: Tää taitaaki olla ainut joka ei kuvaa mua. Mielelläni kuuntelen toki toisia.


Melkein jokaisesta kohdasta löytyy jotakin sopivaa. Oonko todella jakautunut persoonallisuus (miehen mielestä olen =D) vai todella aineissa (elämä on parasta huumetta)? :D

Oon tämmönen tuuliviiri!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti