lauantai 22. lokakuuta 2011

Thirteen

1. Rehellisyys
• Onko sinusta koskaan tuntunut siltä, että koko maailma kaatuisi päällesi? -Kyllä, ikävä kyllä...
• Onko ollut aikoja, jolloin olet ajatellut, ettei sinulla ole merkitystä? -Kyllä
• Uskotko itseesi? -Noh, aina mä oon räpiköiny etenepäin. Kyllä mä uskon että selviän vaikeistakin ajoista. Jotenkin. :)
• Kadutko mitään? - En varsinaisesti, lähinnä että oon jättäny sanomatta joitakin asioita kun oon niin kiltti.
• Mikä auttaa sinua selviytymään mahdollisista ongelmista? -  Noh ei ainakaan puhuminen koska oon tosi huono puhumaan... Ehkä se, että saan purettua tuntojani eden jollakin tavalla, kuten päiväkirjaan tai tänne blogiin. Toive paremmasta huomisesta ja siitä, että kylläa siat järjestyvät parhain päin.
• Jos tietäisit, että sinulla olisi vain vähän elinaikaa jäljellä, mitä tekisit ennen kuolemaasi? -Viettäisin aikaa läheisten ja tärkeiden ihmisten kanssa, ehkä jonkun matkan merkeissä.
• Tiedätkö keneen voit todella luottaa?- Avomieheeni.

2. Onnellisuus
• Nimeä muutama asia, jotka tekevät sinut todella onnelliseksi. - Tavallinen arki ja ihanat pienet hetket mieheni kanssa, kiireettömät rentoilulöhöpäivät
• Yleisesti ottaen, pidätkö itseäsi onnellisena ihmisenä?- Kyllä. :)
• Minkä sanoisit olevan paras ominaisuutesi? -  Hauskuus, joskus  myös energisyys

3. Mitä teit..
..5 minuuttia sitten? - Olin koneella
..30 minuuttia sitten? - Olin koneella
..tunti sitten? - Olin koneella :D

4. Milloin viimeksi..
..joit alkoholipitoista juomaa? - Lauantai- tai sunnuntai-iltana
..söit? - Kaks ja puol tuntia sitten
..joit? - Parisen kymmentä minuuttia sitten
..soitit jollekin? - Tänä aamuna
..joku soitti sinulle?- Torstai-iltana

5. Viha
• Keneltä haluaisit pyytää anteeksi ja miks? - En keneltäkään, koska ei ole mitään anteeksipyydettävää.
• Mikä saa sinut raivostumaan? - Epäoikeudenmukaisuus ja epätasa-arvoinen kohtelu, välinpitämättömät ihmiset.
• Oletko ikinä lyönyt ketään? - No joo, kaikkihan ainakin sisaruksiaan on pienenä muksinu? :D
• Oletko mustasukkainen? - Joskus.
• Oletko ollut poliisiautossa? - En.
• Mitä vihaat? - Epäoikeudenmukaisia ja välinpitämättömiä ihmisiä.

6. Ahneus & Ylpeys
• Oletko ikinä syyllistynyt rikokseen? - No ylinopeus, alkoholi & tupakka alaikäisenä... Ehkä ei varsinaisia rikoksia, mutta pieniä rikkomuksia.
• Itsekkäin tekosi? - En kyllä osaa sanoa...
• Kuinka monta kertaa päivässä katsot peiliin? - Aamulla ennen kasvojenpesua, meikatessa, hiuksia laittaessa ja meikkejä pois pestessä, illalla hampaita harjatessa ja päivän aikana esim. wc-käyntien yhteydessä. joku kymmenen oisko? Tai no tuskin niin usein.

7. Rakkaus
• Seurusteletko? - Seurustelen
• Mikä on tärkeää rakkaudessa? - Kaikinpuolinen luottamus, keskustelu.
• Haluatko lapsia? - Nyt tuntuu siltä että ehkä en,  mutta eipä asia ole vielä todellakaan ajankohtainen joten mieli voi vuosien päästä vielä muuttuakin. :)

8. Valheellisuus
• Kutsuisitko hautajaisiisi sen henkilön, joka on eniten vaikuttanut elämääsi negatiivisesti? - No en tietenkään, kuka ihmeessä haluais?!
• Soittaisitko häissäsi kappaletta, jota viimeisimpänä kuuntelit? - En
• Menisitkö naimisiin sen henkilön kanssa, ketä ajattelit ensimmäisenä herätessäsi tänään? - Enköhän, jos nyt murua muistaakseni ensin ajattelin =)
• Kertoisitko suurimman salaisuutesi henkilölle, jota halasit viimeksi? - Kyllä, avomieheni
• Laittaisitko koulukuvaasi samat vaatteet jotka sinulla on nyt päälläsi? - Yövaatteet? En =D
• Söisitkö koko loppuelämäsi ruokaa, mitä viimeisimpänä söit? - Hampurilainen? Ois verisuonet tukossa jo alta kolmekymppisenä eli en. :D
• Laulaisitko karaokessa kappaletta, jota viimeisimpänä lauloit? - Ei imtään muistikuvaa mitä viimeks oon laulanu, siitä on jo päiviä aikaa, mutta miksipä en.
• Löisitkö henkilöä, jonka takia viimeksi itkit? - En löisi.
• Suutelisitko henkilöä, jota viimeisimpänä ajattelit? - Kyllä

9. Nyt
• Oletko ihastunut? - Kyllä
• Tietääkö hän siitä? - Oletettavasti. :D

10. Oletko viime kuun aikana..
..suudellut itseäsi vanhemman kanssa? - Olen
..ostanut jotakin? - Olen
..ollut sairas? - Nyt just oon vähäsen kipeenä :/
..ollut halattavana? - Kyllä <3
..tuntenut itsesi tyhmäksi? - Jep. =D
..ikävöinyt jotakuta? - Todellakin!
..saanut kokeesta nelosen? - Eipä oo koulua. Enkä koskaan oo saanu nelosta kokeesta.
..tanssinut? - Olen.
..leikkauttanut hiuksia? - En. (Koskahan viimeks ees oon?)

11. Random
• Paha tapa? -
• Saatko kosketettua kielellä nenääsi? - Just ja just alapintaa nenästä... Lasketaanko se?
• Osaatko kohottaa vain yhtä kulmakarvaasi? - Osaan ja olen siitä ylpeä! :D
• Osaatko tärisyttää silmiäsi? - Jep, jollakin tapaa
• Petaatko sänkysi päivittäin? - En ihan joka päivä

12. Oletko koskaan..
..antanut rahaa hyväntekeväisyyteen? - Olen, olin esimerkiksi Amnestyn lahjoittajana muutaman kuukauden ja viimeisimpään nälkäpäiväkeräykseen annoin rahaa.
..odottanut koko yön yhtä puhelinsoittoa? - En-
..livahtanut yöllä salaa ulos? - En.
..katsellut yöllä tähtiä? - Olen

13. Tavat
• Kiroiletko? - Joskus
• Kokkaatko omat ruokasi? - Joskus (yleensä avomies laittaa meillä ruokaa koska tykkää siitä ja on siinä todella hyvä (ikävä murun tekemää jauhelihakastiketta! <3) mutta nyt teen kyllä ite ruokani kun mies ei oo täällä)
• Teetkö kotitöitä? - Tottakai ku omassa (avomiehen kanssa omassa siis) huushollissa asun
• Oletko tyytyväinen elämääsi? - Kyllä ja en
• Omistatko koiran? - En
• Käytätkö rahasi viisaasti? - Käytän. Toki joskus tulee tehtyä joitakin pieniä heräteostoksia mutta pääpiirteittäin, kyllä todellakin.
• Pidätkö uimisesta? - Joo.
• Kun sinulla on tylsää, soitatko ystävällesi? - En.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti