torstai 17. marraskuuta 2011

Heissan!

Meillä oli työpaikan pikkujoulut viime viikonloppuna. Käytiin keilaamassa, syötiin iha rikollisen hyvää lasagnee ja sit osa porukasta lähti jatkoille baariin. :) Tanssin niin että tuli tosi kuuma, ja oli ihan huippuhauska ilta kaikinpuolin. :) Oli niin mukavaa päästä ulos isommassa porukassa ja pitää hauskaa. Olin sillai ihan sopivasti humalassa vaan, yöunet jäi alle 4 h mittasiks kun seuraavana aamuna piti olla yheksältä junassa menossa iskää moikkaamaan. :) Ja mulle kun tosiaan tulee se krapula iha liian helposti. :D Ps.  mansikkamargaritat...Oih ja voih miten nannaa! <3 

Meillä on töissä uus työntekijä joka on ihan oranssi. Menny rusketustouhu iha pikkasen överiks? :D Esim. rystysissä näkee sellaset värikasaantumat. Eikö se (ja niin monet muut) oikeesti tajua miltä näyttää? Tähän nyt vois vetää kaikki sellasetki että käyttää liikaa meikkiä ja näyttää suunnilleen petolinnun perseeltä tai pukeutuu oikeesti kun huora... Sama laihduttamisen kanssa. Anorektikko ei nää sitä että on sairaalloisen laiha vaan pitää itteensä lihavana. Tää uus tyttökin kai ajattelee olevansa tosi kalpee? :D

Äitiltä sain ylioppilaslahjaks matkan Pariisiin. Oon aina halunnu sinne ja oon aina rakastanu ranskan kieltä ja Pariisia, koskaan en vaan oo siellä käyny. Huhtikuussa lähetään sinne äitin kanssa, jeee! Unelma toteutuu. =) 

Nyt on pari päivää tässä menny vähä huonommin parisuhteessa... Ja kun ei ees oo kunnon syytä. Se on tää välimatka. :/ En mä jaksa/viiti alkaa asiaa sen tarkemmin avaamaan, kun mä en tosiaan ees tiiä mistä me nyt riidellään/kiukutellaan/mökötetään. Jotenkin kun on keskusteluissa vaan jonku mesen/tekstareiden/puhelimen varassa niin ihan pienenpienistäkin asioista tulee isompia... Huoh. Noh, jospa tää tästä. Onneks mies tulee viikonlopuks Suomeen ens perjantaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti