tiistai 23. marraskuuta 2010

Kirppisaarteita

Eilen mulla oli iltapäivällä aikaa murun ollessa koulussa niin kävin sitten kirpputorilla jossa en koskaan ennen oo käyny. (Eri kaupungissa kuin jossa itse asun.) Aikaa vierähti reilut puolitoista tuntia, kolusin joka rekin ja nurkan läpi tarkasti :D Monesti kirpputoreilla tulee vaan pyörähdettyä nopeasti ja päällisin puolin katseltua ja eihän sieltä silloin mitään löydy. Aikaa täytyy olla reilusti jotta ehtii todellakin tutkia joka hyllyn. Mukaani tarttui kaksi paitaa (2 ja 6 e), koru (3 e ja juuri sellainen jota olen katsellut monista kaupoista mutta en hinnan takia ole raaskinut ostaa!), lyhyt farkkuhame (4 e) sekä takki (1 e!). Tuosta takista olen ihmeissäni, se on LÖYTÖ! :D Hieman sen tyylisestä takista olen jo vähän aikaa haaveillut. Tuo takki on juuri sopiva pikkupakkasille kun ei enää syystakilla tarkene mutta toppatakki tuntuisi liialta. Ja tosiaan takki maksoi EURON. Onhan sitä käytetty aika paljonkin mutta silti tykkään siitä jo nyt vaikka en vielä ole ehtinyt käyttää. Eli puolentoista tunnin kirppisshoppailu maksoi minulle kokonaista 16 e :D (No okei 16,15 e koska jouduin ostamaan muovikassin... Jota inhoan. Mukanani ei valitettavasti ollut omaa kassia, ja vastustan muovikassien ostamista. Siis hei mitä järkee maksaa 15 snt joka kerta jostakin muovikassista kaupassa? Vuodessa siitä tulee aika paljon. Kangaskassi maksaa euron tai pari eikä ole painava kantaa mukana.)

Jos jonain päivänä tuntuu siltä että itkettää, soita minulle. En lupaa että
saan sinut nauramaan, mutta voin itkeä kanssasi. Jos jonain päivänä et
halua kuunnella ketään? Soita minulle, lupaan olla vierelläsi, ja
lupaan olla todella hiljaa. Mutta jos jonain päivänä soitat ja en
vastaa, tule tapaamaan minua. Ehkä tarvitsen
sinua. Jos joskus en huomannut sinua, olen aina täällä, sinulle.
Olen pahoillani kaikesta väärästä, mitä ikinä olen tehnyt. Mitä jos huomista
ei koskaan tulisikaan? Entä jos en koskaan pystyisi sanomaan hyvästi
tai antamaan ison halauksen? Entä jos en ikinä voisi sanoa: olen
pahoillani tai rakastan sinua? Sen vuoksi muista aina sanoa heti mitä
ajattelet, koska mitä jos se kerta oli viimeinen mahdollisuutesi.
Lähetä tämä ystävillesi joista välität.  ♥

Tuo luki naamakirjassa siskon sivulla, ja oli pakko kopsata tuohon, niin kaunis. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti