sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Kokeitakokeita...

Day Three: Eight ways to win your heart

1. Kun mies kohtelee minua suojelevasti omana "aarteenaan"
2. Kun mies katsoo minua rakastavasti hymyillen
3. Kohteliaisuus/herrasmiesmäinen käytös, esim. avaa oven
4. Hellät kosketukset/hipaisut
5. Kun mies kuiskaa korvaani jotain vain minulle tarkoitettua
6. Kun mies sanoo minua kauniiksi ja tarkoittaa sitä
7. Kun mies kehuu ja kannustaa minua ja uskoo minuun
8. Yleisesti rehti olemus


Scorpionsin ihana kappale You And I ja juuri tuo video on niiiin kaunis. Alkaa aina melkein itkettää kun tuon katsoo. <3

Lauantaina oli (kyllä, oli lauantaina koulua, korvaa jonkin päivän keväältä joka on silloin siis vapaa) filosofian koe. Ontologinen dualismi, eudaimonismi, hedonismi, dogmaatikko... Ihan hepreaa mulle :D No joo olisin voinu tietty lukee paremmin, mutta en vaan jaksanu opetella kaikkia käsitteitä niin paljon. Ja en varmasti tule filosofiaa koskaan enää tarvitsemaan, jos kun koe meni huonosti otan siitä suoritusmerkinnän niin ei jää 5 tai 6 päättötodistusta koristamaan. :)

Saatiin myös ranskan suullisten esitelmien palautteet. Musta tuntu että esitelmä ei menny hyvin, takeltelin sanoissa ja lausuminenkin vähän niin ja näin. Opettaja oli kuitenkin laittanu palautteeseen ainoaksi miinuspuoleksi hiljaisen äänen! Numeroksi hän antoi 9 ja palautteena mm. "lähes virheetön ääntäminen". Piti vähän aikaa katsoa paperia että ihanko oikeesti? Toisetkin ryhmästä olivat antaneet mulle ihmeen hyvää palautetta, "hyvä ja selkeä ääntäminen", "selkeä esitys", "hyvin tietoa aiheesta". Muutama mainitsi liian hiljaisen äänen. Kaiken kaikkiaan olen kyllä tosi iloisesti yllättynyt siitä, miten hyvin esitelmä sitten menikään! :) Huomenna on ranskan koe, saa nähdä meneekö samalla linjalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti