torstai 25. marraskuuta 2010

Winterheart's Guild

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now
Day Two: Nine thing about yourself
Day Three: Eight ways to win your heart
Day Four: Seven things that cross your mind a lot
Day Five: Six thing you wish you'd never done
Day Six: Five people who mean a lot
Day Seven: Four turn offs
Day Eight: Three turn ons
Day Nine: Two smileys that describe your life right now
Day Ten: One confession


Day One: Ten things you want to say to ten different people right now

1. Kiitos kun oot olemassa. Kiitos kun jaksat kannustaa mua ja uskoo muhun aina. Oot ihan tietämättäsikin tukenu mua paljon. En osaa enää kuvitellakaan elämää ilman sua ja mun on aina tosi hyvä olla sun kanssa. Sä ymmärrät mua. Oot mulle aivan mielettömän tärkee. <3
2. Hoida asiasi kuntoon! Älä vain kieri itsesäälissä, käy ulkona, tapaa ihmisiä. Sä pystyt muuttamaan sun elämää.
3. Sulla on tosi hyvä musiikkimaku ja susta on kasvamassa kaunis nuori nainen. On hienoa että olet saanut mahtavia ystäviä.
4. Oot ihanan urheilullinen ja fiksu kaunis nuori nainen. Vaikeuksista huolimatta et ole jättänyt harrastustasi ja elämäniloasi ja en voi muuta kuin ihailla sinua.
5. Vähennä alkoholinkäyttöäsi, läheistesi ja oman terveytesi vuoksi.
6. Oot oikeestaan ainut yläasteaikaisista ystävistä tähän päivään säilynyt, ja oon kiitollinen siitä. Oot mukavaa seuraa - paitsi joskus liian humalassa. :P Tuu taas joskus yökylään, nähään aina niin vähän aikaa kerrallaan.
7. Ollaan tunnettu ala-asteen alusta lähtien ja oltiin aina suunnilleen parhaita kavereita, yläasteen lopussa luvattiin että ei unohdeta toisiamme vaan pidetään edelleen yhteyttä ja pysytään ystävinä. Yritin, mutta miksi sinä et?
8. Ota itseäsi niskasta kiinni. Käy koulua, älä ryyppää koko ajan.
9. Sä taidat olla narsisti. Oot loukannu mulle todella tärkeetä ihmistä, sun pitäis miettiä mitä sanot ja millä tavalla kohtelet elämäsi tärkeimpiä ihmisiä. Huomaa virheet myös itsessäsi.
10. En sano sulle lähes koskaan kuinka rakastan sua ja kuinka tärkee oot mulle. Toivon että tiedät sen.


Tämmöinen kiva juttu Lillyn blogista ja ajattelin kirjoitella itsekin vastaukset kysymyksiin. Aloitin tänään jo päivällä miettimään mitä asioita oikeasti haluaisin sanoa läheisilleni. Pisti miettimään, miksi emme sano niitä asioita joita todella haluamme sanoa? Emme kerro tärkeimmille ihmisille kuinka tärkeitä he ovat meille, vaan oletamme heidän vain tietävän sen. Voisin itsekin sanoa vanhemmilleni että rakastan heitä ja he ovat minulle tärkeitä. Tunteista puhuminen ei vaan koskaan ole ollut minulle helppoa. Pienestä asti olen mieluummin ollut hiljaa tunteistani ja sulkeutunut huoneeseeni omien ajatusteni seuraan. Nyt minulla on ihana poikaystävä, jolle pystyn yllättävän hyvin kertomaan myös tunteistani - en vain tunteitani häntä kohtaan vaan muitakin. Hän ymmärtää minua todella hyvin ja tosiaankin en enää osaa kuvitella elämääni ilman häntä. Hän on se mies, jonka kanssa haluan muuttaa yhteen ja jakaa koko elämäni. <3 =)

Brr kun ulkona on ollu tällä viikolla kylmä! Täällä on ollut  noin 10 astetta pakkasta, ja ei siinä mitään, mutta se JÄÄTÄVÄ koillistuuli! Rakastan kuulaita ja kirpeitä pakkasaamuja kun aurinko paistaa kimmeltäen koskemattoman hangen pinnasta. Se on vain niin uskomattoman kaunista . Mitä enemmän pakkasta, sen parempi. Tarkoitan sitä ihan oikeasti, 30 asteen pakkasessa olen heti lähdössä ulos! :) ...kunhan ei tuule. Tuuli on se josta en tykkää ollenkaan. Vaikka pakkasta on vain kymmenisen astetta, tuuli tekee ilmasta kylmemmän oloisen kuin -25 asteen tuuleton ilma. Jos viimeaikaiseen iltalehtien uutisointiin on uskomista niin pitäisi olla tulossa arktisen kylmä talvi, sopii minulle! Viime talvi oli ihanan luminen ja kylmä. Tykkään valokuvauksesta ja useampana päivänä kävin ulkona siskon kameralla kuvailemassa lumista luontoa. :) (Kaikkien kuvien ottamisen aikaan ei paistanut aurinko joten osa on hieman "synkkiä".)






Mielestäni on mukavaa että Suomessa on neljä selkeää vuodenaikaa. Ja toivon, että Suomen ilmasto myös pysyy sellaisena. Vaikka tässä tuli nyt pätkä talven ihanuudesta ja lumisia kuvia tammikuulta, olen ehdottomasti kesäihminen. Ja silloinkin rakastan äärilämpötiloja, tämä kesä oli säiden puolesta täydellinen! Myös kesältä on paljon hienoja aurinkoisia kuvia, niitä ehkä joku toinen kerta. :)

1 kommentti:

  1. Ihania kuvia. Mäki tykkään kun on pakkasta, mutta oikein kovalla ja kylmällä pakkasella tykkään enemmän katsella vain ikkunasta :)

    VastaaPoista