perjantai 26. marraskuuta 2010

Nine things about yourself

Day Two: Nine things about yourself

1. Rakastan musiikkia. Musiikki on aina ollu mulle henkilökohtasesti äärimmäisen tärkeetä. Kuuntelen mielialaani sopivia kappaleita ja joskus kappaleiden snaoitukset tuntuvat kertovan suoraan omasta elämästäni. Musiikki rentouttaa, rauhoittaa, piristää minua. Kuuntelen jotakin musiikkia tai radiota lähestulkoon koko ajan kotona ollessani.
2. Minulla ei nykyään ole kovinkaan paljon ystäviä/kavereita.
3. Tykkään uppoutua hömppäkirjallisuuden pariin.
4. Olen työskennellyt aika kauan myyntineuvottelijana. (suomeks sanottuna puhelinmyyjä :D) Ja pidin työstä!
5. Olen aika laiska laittamaan ruokaa itselleni - poikaystävän kanssa taas teen ruokaa mielelläni.
6. Haluaisin olla urheilullisempi.
7. Osaan olla aika itsepäinen.
8. Jos minulle tulee krapula, se on aivan kamala. Koko päivänä ei ole asiaa sängystä ylös edes istumaan. Ehkä ihan hyvä, tuleekin juotua äärimmäisen harvoin! :D
9. Muutin pois kotoa 15-vuotiaana.


Meinaa iskeä ahdistus. Keväällä on ylioppilaskirjoitukset ja sen jälkeiselle ajalle pitäisi löytää töitä. Tänään oon istunu jo useamman tunnin ajan etsimässä työpaikkoja ja kirjoittelemassa työhakemuksia. Jotain työtä mun on yksinkertasesti pakko löytää. Työn suhteen en ole turhan ronkeli :D Mulle kelpais melkeinpä mikä vaan. Puhelinmyyjäks pääsisin kyllä varmaan minne vaan kokemukseni ansiosta :D Mutta sitä työtä en halua/jaksa enää tehdä. Ja haluan myös erilaista ja mahdollisimman monipuolista työkokemusta, ihan tulevaisuudenkin kannalta.

Kaveri toi Viron tuliaisena 0,2 l vodkapullon. Etupuolella lukee hienosti "Distilled in Finland", sitten puteli viedään Viroon josta suomalaiset käyvät sen ostamassa. Fiksua? :D

Annan poikaystävälleni joululahjaksi lapaset, sain ne muutama päivä valmiiksi sekä villasukat, joita aloitin eilen tekemään. Olen aina tykännyt neulomisesta ja oon neulonu mm. useita kaulahuiveja, lapasia, sukat, vaatteita pehmoleluille, pipon, pehmonalleja... Nyt muutamaan vuoteen ei ole tullut neulottua mutta tämän joululahjan takia innostuin uudestaan. :) On ainakin tunteella ja rakkaudella omin käsin tehty lahja.

Tuossa lähikaupassa jossa aina käyn ruokaostoksilla on yks mukava nuori miesmyyjä. Hän on niin kohtelias kaikkia kohtaan ja jaksaa hymyillä koko ajan ja tervehtii niin pirteästi, että itsekin tulee aina siitä hyvälle tuulelle. :)

Ihmettelen vieläkin... Miksi näissä postauksissa on kellonajat 12 h jäljessä aina? Ei nimittäin luuloakaan että puoli yhdeksän aikaan aamulla olisin ehtinyt jo saada kokonaisen postauksen valmiiksi, sen verran aamu-uninen olen! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti