tiistai 21. kesäkuuta 2011

Musta melkein tuli ammattiurheilija, mut päätin sit että en mä viitikään

Liityin pari viikkoo sitten vähän niinkun puolivahingossa erääseen kuntosaliin. Tai sellaseen liikuntakeskukseen. Kaupungilla niillä oli joku kampanja ja yks tyttö (tai no nuori nainen mut kuiteski) puhu mut iha ympäri. :D Ihan ku minä joskus puhelinmyyntiaikoina. :D Siinä oli että heinäkuun loppuun asti velotuksetta ja kahen vuoden sopimus, 63 e/kk. 10 pv:n peruutusaika, no mä peruin sen heti seuraavana päivänä. Oli sillon kiire töihin sitä sopiessa, ja illemmalla kotona aloin ajattelemaan järjellä. Se 63 e on aika hemmetin iso summa rahaa laittaa kuukausittain siihen että harrastaa liikuntaa. Jos pääsen kouluun niin ensimmäinen vuos on kyllä niin tiukkaa opiskelua että ei jää hirveesti siellä liikuntakeskuksella käynneille aikaa, ja kyllä jos tommosen summan maksaa nii pitäis käydä siellä ihan koko rahan edestä. Ja opiskelijoiden tuet ei oo päätähuimaavan suuria, siis mähän oikeesti SYÖN kuukauden ajan tuolla summalla! Eli siis seuraavana päivänä peruin sit tuon sopimuksen, siinä oli kyllä joku sellanen juttu että yhen kuukauden joutuu kuitenki maksaa ja kuulumaan siihen sopimuksene. (Mikä perutusoikeus se sitten on...?) Mut ei se nyt oo niin paha, maksan sen elokuun ja tän ja heinäkuun saan käydä siellä ilmaseks. =)

Musta ois tosi kiva harrastaa jotain just ryhmäliikuntaa. Ei mua mikään painojen heiluttelu itekseen kiinnosta eikä kuntosalit muutenkaan, mutta esimerkiks Zumbaa haluaisin kokeilla. Tai muita sellasia rytmikkäitä juttuja. Tanssista oon tykänny aina ja mulla on hyvä rytmitaju. Oonkin päättäny että syksyllä ilmottaudun jollekin kansalaisopiston liikuntakurssille, esim just siihen Zumbaan. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti