torstai 23. kesäkuuta 2011

Push Up jeans

Mulla on ikuinen ongelma farkkujen kanssa että en millään meinaa löytää sellasia farkkuja jotka istus hyvin joka paikasta ja olis muutenki kivat. Mulla on kahet farkut niin totaalisesti hajonnu, niissä on molemmissa reikä haaroissa (älkää kysykö miten se on mahdollista, mä oon taitava mitä yllättävimmissä asioissa) että oon puolen vuotta ettiny farkkuja suunnilleen kaikista mahollisista kaupoista. En tykkää pillifarkuista, haluaisin matalavyötäröiset bootcut-lahkeiset tai suoralahkeiset farkut. Ja mielellään tummat, ei siniset. Mutta mä yksinkertasesti vaan en oo löytäny. Oon tunnetusti inhonnu pillifarkkuja ja joskus vannonuki että kuunaan en sellasia jalkaani vedä (niinhän mä joskus sanoinki että facebookiin en varmasti liity vaan missäs sitä nyt ollaan) ja kuinkas kävi niiden farkkujenkaan suhteen... Löysin sellaset Push Up- vaikutteiset farkut jotka korostaa just oikeista paikoista. :D Ne on kyllä siniset. Ja slim-mallia eli pillifarkut... :D Mut istu niiiin hyvin. Eikä ollu hinnalla pilatut, -50 % eli makso 24,95. Wau!!

Meinasin laittaa ihan kuvamateriaaliakin, mutta eka uudella kameralla kuvattu kuva blogissa olis vaan mun takapuolesta (kun koko jalkoja en saa näkymään mitenkään)...? Ajattelin uudestaan ja totesin että kuvia jostakin toisesta aiheesta tulkoon joku toinen kerta. :D


ps. Mun takapuoli näyttää oikeesti tosi hyvältä niissä farkuissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti