maanantai 13. kesäkuuta 2011

My brand new camera!

Oon jo pienen ikuiseuuden täällä bloginkin puolella höpöttäny sitä että haluan oman digikameran. Oon selaillu elektroniikkaliikkeiden mainoksia ja suorastaan oottanu että niitä tipahtas lisää postiluukusta, ja tänään kävin ostamassa VeikonKoneesta kameran - finally! =) Ja hintaa oli tarjouksessa 129 e, ei paha.

Tässä se on, Canon IXUS 130 - pinkkinä! <3


linkki kuvan alkuperäiselle sivulle


Oon ihan innoissani tuosta kamerasta, se on niin kiva ja söpö ja ihana ja ja ja kaikkee!

Myyjämies kehu ton värin olevan arvokkaan värinen, ei sellanen halpa punanen tai pikkutyttömäisen vaaleanpunainen. Toivoin että oisin saanu mun myyjämieheks jonku nuoren söpön poitsun mut tää oli joku vanhempi mies. Oisin sille nuorelle räpsytelly ripsiäni niin että oisin saanu kameralaukun kaupan päälle, kyllä mä toltakin kysyin nätisti saisinko sellasen mut en saanu. :/ Johtu varmasti siitä että mun hiukset oli huonosti kun vettä tuli vaakasuorassa ja mun hiukset kihartuu kosteessa ilmassa mut samalla latistuu. :D Mut mun poikaystävä tarjos sen ylimäärästä kännykkäpussia mulle kameralle eli sikäli sillä ei niin väliä. :) Ja saanhan mä sen kamerapussin ostettua sit jos haluan.

Muru tulee kohta töistä, sit lähetää käymään läheisessä Prismassa, pitää ostaa mm. tyyny, vessapaperia ja palohälytin. Mitä tehdään ku palohälytin alkaa hutaa keskellä yötä? Otetaan patterit pois ja jatketaan unia! :D Näin siis minä tein, muta siinä palohälyttimessä oli jotain vikaa, se piippaili itekseen sillon tällön ja piti välillä sellasta outoo naksutusta. Eli sillä vois heittää vesilintua, pitää hankkia uus sillä mulla ainakin on tavallaan "turvallisempi" mieli kun katossa on se palohälytin. Toimiva sellanen. Ja eikös joku lakikin siihen velvoita. :)

3 kommenttia:

  1. Mikä siinä muuten on, että palohälytin alkaa huutaa patterien loppumista AINA keskellä yötä? :S

    VastaaPoista
  2. Ihana kamera! Munki pitäis vihdoin ostaa oma digikamera niin ei aina kännykällä tarttis yrittää kuvailla :)

    VastaaPoista
  3. Suvi: Se on kohtalon ivaa tai jotakin :D

    Janika: Niin on! Kyllä oikeella kameralla on parempi kuvata kun puhelimella, ainaki mulla on puhelimessa niin huono kamera :)

    VastaaPoista