torstai 20. tammikuuta 2011

Kaksoset

Mun horoskooppimerkki on Kaksoset, ja tässäpä luonneanalyysi kyseisestä horoskooppimerkistä. Eli Kaksosia koskevat "faktat" on otettu tuolta Mtv3 Helmen sivuilta, kommentit omasta aopivuudestani on tietty ihan omaa tuotosta. =) Tähän oon ottanu ne kohdat, jotka mun mielestä kuvaa mua erityisen hyvin.

Avainsanat: Nopeus, kommunikointi, kaksijakoisuus, äly
Elementti: Ilma  (jep, mulla on ahtaanpaikankammo :|)
Luonne: Muuttuva 
Terveys: Kaksonen hallitsee hartioita ja niskaa, selkävaivat yleisiä.  (totta)

Hän ei lakkaa innostumasta, hän on aina valmis kokeilemaan jotakin uutta, ja aina hänen silmänsä säteilevät ilkikurista uteliaisuutta. (kaikki uusi on ihanaa!)

Merkuriuksen hallitsema Kaksonen on armoitettu puhuja.  (ilmankos mä menestyin puhelinmyyjänä niin kauan! :D)

Ensin hän houkuttelee sinut myöntymään asioihin, joita et oikeasti mitenkään haluasi tehdä - ja jälkikäteen hän onnistuu vielä puhumaan pääsi pyörryksiin niin, ettet osaa hänelle vihainenkaan olla.  (jep... synnynnäinen myyjä)
Hänen ei aina ole helppo paneutua tehtäviin riittävällä pitkäjännitteisyydellä.  (mulla ei oo kauheen hyvä kärsivällisyys ja tiedostan sen itsekin)

Kaksosen elämästä suuri osa tapahtuu hänen oman päänsä sisällä. Hän rakastaa pohdintoja ja filosofointia  (NIIN totta!)
hän lukee mielellään  (hyvän kirjan juoneen on aivan ihanaa uppoutua)

Saat hänestä innokkaan keskustelukumppanin, mutta väittelyyn ei kaksosta vastaan juurikaan kannata ryhtyä. Terävällä älyllään - ja vielä terävämmällä kielellään - hän päihittää sinut vaikka olisi väärässäkin.  (kullan kanssa meillä on joskus väittelyjä mutta onneksi hän on ihan yhtö hyvä väittelemään joten se on hauskaa!)

Kaksosta ei voi olla rakastamatta. Hurmaavampaa ilmestystä ei ole.  (kuulostaa kivalta =))
Hän haluaa kyllä valloittaa sinut perusteellisesti ja kaipaa täydellistä huomiotasi (hihi :P)

3 kommenttia:

  1. Oleks varma, ettet horoskooppimuutokses oo muuttunu häräks? Mä olin kans kaksonen (syntymäpäivä 8.6.) ja nyt muutoksen jälkeen olenkin härkä.

    Pelottavaa, mutta kun luin härän luonneanalyysin, niin KAIKKI siinä piti paikkaansa mun kohdalla... Vielä joitain vuosia sitten olin aika tyypillinen kaksonen, mutta viime vuosien aikana olen muuttunu paljon, ja nyt sit selvis kai syykin... :D

    VastaaPoista
  2. Luin sun postauksen tuosta horoskooppimuutoksesta ja sen mukaan myös mun horoskooppimerkki olis härkä. Luin härän kuvauksia ja kyllä siellä on joitakin asioita joiden huomaan omalla kohdalla pitävän paikkaansa, esim "vahvatahtoinen", äiti on sanonu että olin jo lapsena ihan pirun itepäinen. :D Myös tämä "Kerran tavoitteensa asetettuaan Härkä menee läpi sen kuuluisan harmaan kiven saavuttaakseen haluamansa, eikä hänen kurssiaan heilauta oikeastaan yhtään mikään." pitää paikkansa, kun mä jotain tosissani päätän niin sehän pitää! Mutta mulla ei ole härän kärsivällisyyttä (ei tosiaankaan) ja on myös muita juttuja jotka ei osu muhun.

    Kaksosena oleminen on aina ollu jotenkin osa mun identiteettiä ja luonnekuvauksista oon tunnistanu itteni tosi tarkasti. Jatkossa tosin horoskooppimerkkeihin tutustuessani aion lukea myös härän. :)

    VastaaPoista
  3. Mä en halua että horoskoopit muuttuu! Oon aina ollu just niinku kalat -osiossa sanotaan :( En halua olla mikää vesimies... :D

    VastaaPoista