maanantai 3. tammikuuta 2011

Uusi vuosi, uudet kujeet

Joululoma meni ohi niin että vilahti. En pahemmin koneella käyny kun muutaman kerran naamakirjasta kavereiden kuulumisia kyyläämässä eli eipä tullu tännekään kirjoteltua. Vietin lomani perheeni/kullan/perheeni + kullan kanssa eli laatuseurassa. <3

Tästä vuodesta tulee mulle monella tapaa erilainen kun yhdestäkään aikasemmasta. Vuonna 2008 mun elämä muuttu paljon kun muutin asumaan yksin ja aloitin lukion enkä tuntenu tältä paikkakunnalta ketään. Noh, tää vuosi tulee olemaan vielä suurempien muutosten vuosi. Koulua on enää kuukausi jäljellä ja sitten pitäis selviytyä ylioppilaskirjotuksista ees sellasilla papereilla että kehtaa sukulaisille arvosanat kertoo, muutaman kuukauden päästä pitäis tietää mitä mä haluan opiskella ja hakee kouluun, töitä olis pakko saada täältä että olis rahaa muuttaa poikaystävän kanssa yhteen ja myös sieltä paikkakunnalta pitäisi saada töitä. Syksyllä alkaa sitten koulu, jos semmoseen onnistun pääsemään. Ja entä jos en pääse?

Jotenkin tuntuu että en tiiä nyt mistään mitään. Mun elämä on ihan auki tulevaisuuden suhteen. Mä en yhtään tiedä millasta mun elämä on vaikka puolen vuoden päästä. Missä oon, mitä teen. En mä oikein tiedä mitä odottaa tältä vuodelta tai mitä ees uskaltaa odottaa. Niin monet asiat on ihan auki. Tavallaan pelottaa kun mun elämässä tulee tapahtumaan niin suuria muutoksia tän vuoden aikana.

Joululomalla lämpömittari näytti enimmillään -33 astetta, me like! :D Tottakai sillon piti mennä ulos. :D Vaikka pakkasta olikin paljon niin ei mua ainakaan paleltanu kun pistin tarpeeksi vaatteita päälle. Toppahousujen alla neljät pitkät housut ja takin alla puseroita melkein saman verran, naamasta ei näkyviin jääny muuta kun silmät mutta hyvin pärjäsin! :) Laskin myös joku päivä lomalla mäkeä siskojen kanssa. Poikaystävällä taisi olla ihan hauskaa seisoa ylhäällä ja katsella että "siellä se pöhveli menee". =D Mut hei, emme lopeta leikkimistä siksi että vanhememme vaan vanhenemme siksi että lopetamme leikkimisen! :D

On vielä pakko mainita ehkä omaperäisin joululahja jonka sain. Siskoni antoi mulle neljä purkkia tonnikalaa. :D Joo eli siis hän kyseli mitä haluaisin joululahjaksi ja koska kaikki antavat aina suklaata (sain sitä tänä jouluna yli 2 kg! o_O) niin heitin että no vaikka tonnikalaa ja toiveeni toteutui. :D Mutta lahja on erinomainen, suklaata sain muutenkin ihan tarpeeksi ja tonnikala on tosi hyvää! :)

2 kommenttia:

  1. Ei elämän muuttumista kannata pelätä. Lippu korkeelle vaan ja tukka taakse! Koita vaan kuunnella itseäs, että mitä elämältä haluat, ja teet sitte ratkaisuja sen mukaan. Ota mahdollisuutena se, ettei sulla ole vielä suunnitelmia edes puolen vuoden päähän!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kannustuksesta! Tässä vähitellen vuoden kuluessa näkee minne elämä kuljettaa ja mitä tuo tullessaan. :)

    VastaaPoista