keskiviikko 12. tammikuuta 2011

La musique

Musiikki. Se on mulle todella tärkeetä ja oon aina kuunnellu tosi paljon musiikkia, ihan pikkutytöstä asti. Pienenä mun idoli oli Jari Sillanpää (vanhemmat rakastaa iskelmämusiikkia joten sitä tuli kuultua paljon) ja 5-vuotiaana näin hänet livenä iskän hartioilta. Jari vilkutti mulle! =) <3 Nyt mun suosikkibändi on ehdottomasti KISS. Se on vaan jotakin niin hienoo että nousee ehdottomasti yli kaikkien muiden. Ja hei kuunnelkaa Paul Stanleyn ääntä  nykyyän - ihan mieletön ja kaveri on kohta kuuskymppinen! Oon nähny Kissin kaks kertaa livenä. 28.5.2008 Hartwall Areenalla ja 10.6.2010 Sauna Open Air -festareilla Tampereella. Kumpikin keikka oli ihan mahtava ja todellakin mieleenpainuvia kokemuksia! Lavashow on ihan mieletöntä ja ne miehet todella esiintyy ja soittaa (huom. kirjaimellisesti! :D) ihan täysillä. Ja tosiaan ohan niillä miehillä ikääkin jo, vuonna 2008 menossa oli 35-vuotis kiertue. Vuonna 2012 neljäkymppiset? =D
 
 
Tässä musiikkivdeo Kissin biisiin Who Wants To Be Lonely. Noi hanskat on niiiiin ihanat! :D Musiikkivideosta voiki päätellä että naiset on osa Kissin tyyppien elämää ja musiikkivideoita jne, mutta pakko mainita että alkoholi ei! Esimerkiks basisti Gene Simmons on täysin absolutisti. Noi tyypit ei soita kännissä, koskaan. Ihailtavaa!
Jos Kiss vielä joskus eksyy tänne pohjoiseen Suomen maahamme, oon kyllä heti lippujonossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti