sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Year 2011

Tammikuu: Varsinainen koulunkäynti oli lopuillaan ja yritin kovasti keksiä mitä alaa hakisin opiskelemaan. Hain töitä. 

Helmikuu: Pohdiskelin edelleen tulevaisuudensuunnitelmien kanssa, hain kovasti töitä ja luin ahkerasti (ha!) yo-kirjoituksiin. 

Maaliskuu: Yo-kirjotuksen oli ja meni miten meni (no ihan hyvin) ja sain töitä miehen paikkakunnalta eli muutto varmistui! 

Huhtikuu: Minulle ja miehelle tuli kuukausi seurustelua täyteen. Sairastelin kovasti, kuumetta oli hilkkua vaille 40 astetta ja laskin että söin muutaman viikon sisään kolme antibioottikuuria ja koko sairasteluni aikana yhteensä yli 10 eri lääkettä. Kävin lääkärissä ainakin kolme kertaa. Majailin poikaystäväni ja tämän kämppiksen nurkissa ja aloitin työt jäätelönmyyjänä. Olin töissä myös vähän aikaa päiväkodissa.

Toukokuu: Muutin yhteen rakkaani kanssa! ♥ Ehdottomasti koko viime vuoden paras asia. Täytin 18 vuotta.

Kesäkuu: Sain valkolakin. Tein töitä, kävin autokoulussa, sain teoriakokeen läpi.

Heinäkuu: En valittanut kertaakaan helteestä (ja päivisin seisoin pienessä jopa +45-asteisessa kopissa). Tein töitä, sain ajokortin ja käytiin festareilla. Ja hyppäsin siellä pitkään haaveena olleen benjihypyn!

Elokuu: Aloitin työt kaupan kassalla (muutamia vuoroja olen silloin tällöin tehnyt) ja Hesburgerissa. Elokuun aikana tein yhteensä 4 eri työtä. Mulla oli 28 päivän työputki jonka aikana yksi vapaapäivä. Mies lähti vaihtoon Saksaan. :/ 

Syyskuu: Ikävöin kovasti miestä ja tein töitä. Siinäpä aika meni. 

Lokakuu: Tein viiden päivän reissun Saksaan miehen luokse!  

Marraskuu: Juhlin Ukin 80-vuotis synttäreitä. Mies oli loppukuusta viikonlopun Suomessa. 

Joulukuu: Vietin huippuhauskan tanssi-illan baarissa ystäväni kanssa! Laskin päiviä miehen joululomaan Suomessa, vietettiin ensimmäinen yhteinen joulu (edellsienä vuonna olimme eri paikoissa), vietettiin yhteistä laatuaikaa ja rakastettiin ja hellittiin toisiamme. :)

Lueskelin tässä viime vuoden postauksiani. Tammikuu alkaa postauksella, jossa kerron olevani aika hukassa. Ja se oli ihan totta, vuos sitten mulla ei ollu mitään tietoo mitä vuos tuo tullessaan. En tienny olenko syksyllä koulussa vai töissä, en että millä paikkakunnalla. Koko tulevaisuus tuntui olevan auki. Olen kuitenkin onnellinen asioista ja tapahtumista jotka mun vuoden määritti. Olen erittäin onnellinen siitä, että sain töitä tältä paikkakunnalta, jossa poikaystäväni jo asui. Olen onnellinen, että meillä on yhteinen, kaunis asunto jossa viihdymme. Olen onnellinen, että vietän välivuoden. Olen onnellinen, että minulla on työpaikka jossa viihdyn. Kaikki asiat kääntyivät hyväksi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti