sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Iskuyrityksiä

Tän kesän aikana oon saanu osakseni töissä muutaman iskuyrityksen. :D

Yhesti joku nuorehko mies pyys mua treffeille. Sanoin, että asiaa pitäis varmaan kysyä mun poikaystävältä, niin vastaukseks tuli "en mä sitä ulos oo pyytämässä vaan sua!" Musta se oli aika hyvä heitto siihen. :D Sit tän miehen kaveri tilas nätin tytön, mut mä annoin jäätelön. :)

Jokunen viikko sitten joku nuori linnakundi tuli siihen kioskille "oisko paha jos kysyisin sun puhelinnumeroo?" "Sä oot muuten hiukan nätti. Etkä vaan hiukan" Sit se alko luettelee vankiloita joissa on ollu?! :D Sit ku puhuttiin että oon avoliitossa, nii "Onneks joku on jo sut löytäny" :) No ei siinä mitään, se tuli vielä takas: "Sä oot kyllä niin kaunis. Hitto kun oot varattu. Mä voisin oikeesti muuttua." Tavallaan lutunen mies. :)

Eilen sit yks huonohampainen virolainen raksamies tuli ostaa pehmistä. Se on käyny ennenki, ekan kerran osti pehmiksen, söi sen, sit osti heti perään uuden ja iski vielä mulle silmää. No eilen tosiaan osti taas pehmistä ja sit yritti väen vängällä saada suostuteltua mut lähtee illalla tanssimaan sen kanssa. :D Kieltäydyin kohteliaasti ja sanoin meneväni nukkumaan töiden jälkeen kun seuraavanakin päivänä on töitä. Sit tää mies lupas että se vois tehdä mulle ruokaa, lihaa ja perunoita. Tekis sen uunissa. Se on hyvää, lihaa ja perunoita. Ja sipulia vielä päälle! En jotenkin lämmenny. :D


Se on varmasti se kumiessu ja se sininen huivi päässä jotka on miehistä niin vastustamattomia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti