lauantai 23. heinäkuuta 2011

Kosinta

Ei, en ole mennyt kihloihin. :D

Mutta mua kosittiin viikonloppuna! ;) Oltiin miehen kotipaikkakunnalla, pienessä kaupungissa paikallisessa pubissa/baarissa iltaa viettämässä. Loppuillasta tiskillä joku keski-ikäinen, tatuoitu mies katto mua ja heitti ihan pokkana "mennäänks huomenna naimisiin?" :D Vastasin yhtä pokkana takas "ei, mun avomies ei tykkäis asiasta" ja menin vesilasilliseni kanssa takas murun luokse. (Siinä vaiheessa iltaa olin siirtyny jo ihan vesilinjalle, kai se vetos siihen mieheen että en oo ainakaan juoppo? :D)

No ei siinä mitään, sillä miehellä oli vielä pokkaa tulla aukomaan päätään mun miehelle, "Yritin just iskee muijaas ihan kybällä mutta tuli märkää rättiä naamaan" ja kätteli mun miestä ja totesi häviönsä että mä oon jo menny. :D
ps. Oi että vadelmashotti oli nannaa! De Kuyperin vadelmalikööriä ja päälle kermavaahtoo/sellasta pehmisainetta. Oi nam, nam, nam. Vadelma on mun lempimarja, kävin Alkossa kysymässä tuota likööriä mutta ei oo edes tilausvalikoimassa. :/ Piti tyytyä toisenlaiseen vadelmalikööriin. Ens viikonloppuna lähetään murunkanssa festareille, mun kaveri entiseltä kotipaikkakunnalta ja sen mies tulee sinne myös. Siellä sit vadelma- ja mustikkashotteja maistelemaan! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti