maanantai 4. heinäkuuta 2011

Täytys alottaa taas työnhaku...

En päässy kouluun, mikä ei sinänsä tullu minään yllätyksenä kun valmistuin melko huonosti pääsykokeeseen. Lisäks koulu johon hain, on yksi Suomen suosituimmista ammattikorkeakouluista ja tota liiketaloutta sinne pääsee opiskelemaan about 5-8 % hakijoista.

Olin kyllä henkisesti valmistautunu siihen että en pääse kouluun, mutta nyt alkaa ahdistaa taas se työnhaku. Keväällä työnhaku oli yhtä helvettiä ja mulla oli kauhee ahdistus ja stressi siitä, toivottavasti nyt ei tuu samanlaista. Jäätelönmyyjän töitä riittää hyvällä tuurilla (eli säiden salliessa) elokuun loppuun asti eli onhan tässä vielä pari kuukautta aikaa hakee töitä. Onneks. :)

Tai sit teen totaalisen radikaalin liikkeen ja lähen Phuketiin European Bartender Schooliin! Kirjotin asiasta aiemmin yhteen postaukseenkin.

Mutta eikös sitä sanota, että asioilla on tapana järjestyä. Hope so. =)

4 kommenttia:

  1. Todellakin, asioilla on tapana järjestyä.

    Ja mikä vielä parempaa, kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu! Jos olisit päässyt kouluun, et ainakaan voisi lähteä Phuketiin!

    VastaaPoista
  2. Juuri noin yritän ajatella! Nyt mulla on välivuosi aikaa miettiä mitä haluan ja tehdä kaikkea mukavaa. Eiköhän asiat järjesty. =)

    VastaaPoista
  3. Jos hermot kestää, niin puhelinmyynti on tietysti aina yksi vaihtoehto.

    VastaaPoista
  4. Tiäks kuule mulla on jo kolme puhelinmyynti kesää ja syksyä takana ja kyllä, tykkäsin työstä ja olin siinä oikein hyvä mutta nyt on nenä kohti uusia tuulia. Mua kyseltiin useammasta puheinmyyntifirmasta tossa keväällä josko tulisin töihin, ja mun kokemuksella se on yks puhelinsoitto niin aivan varmasti pääsen sille alalle töihin lähestulkoon yritykseen kun yritykseen, eli se on aina sellanen back up -vaihtoehto mulle. Tällä hetkellä mulla tosin on neljä työtä :D

    VastaaPoista