lauantai 17. syyskuuta 2011

I was soooo lost

Päivällä mulla oli mielessä paljon juttuja joita pitäis kirjottaa blogiin, mutta mitä nyt on mielessä? Nothing.

No kertoilenpa viimeaikaisia kuulumisia.

Keskiviikkona oli se "myrsky" Suomessa ja olin lupautunu lähtemään anopin kanssa sienimetsään, tai ainakin käymään siellä jos ei sateelta metsään päästä. Aivan koko menomatkan sato vettä, aivan kaatamalla. Menin autolla (80 km) ja välillä tuulilasin pyyhkimet viuhto ihan täysillä ja silti ei meinannu nähdä ees edellä ajavan perävaloja. En oo koskaan ajanu noin huonossa säässä, enkä kyllä toiste aja ellei oo ihan pakko... Mut oli kuitenkin mukava käydä siellä moikkaamassa ja rapsuttelemassa elukoita. :) Ja sade taukos sen verran että päästiin sienimetsäänkin. Siitä on jopa todistusaineistoa! Mähän en oo siis koskaan ennen pominu sieniä. :D Löydettiin kanttarelleja ja suppilovahveroita.



Iltapäivällä kun lähdin takasinpäin ajelemaan niin oli selkeämpi sää, mutta alkohan se jo ennen puoltaväliä satamaan. :D Käytiin sitten pikkuserkun kanssa yhessä kauppakeskuksessa nopeesti pyörähtämässä ja heitin sit serkun kotiin alueelle jossa en oo ikinä käyny. Matka sinne meni ihan hyvin kun serkulla oli puhelimen navigaattori opastamassa, mutta kun ite lähdin sieltä kotiin ajamaan niin eksyin toisen risteyksen jälkeen. Voisin vaikka kopsata naamakirjapäivitykseni, se kertonee kaiken oleellisen: "Se tunne, kun löytää kotiin täysin tuntemattomalta seudulta kahden eksymisen, pysähtymisien ja monien puhelimen kartantutkimisten ja epätoivoisten "missä helvetissä mä oon" -hetkien jälkeen ♥"

Eiku hei nyt mulle tuli mieleen mistä mun piti kirjottaa! Mun uusista kengistä! Ostin Sokokselta tosi kviat saappaat. Oon oikeesti ettiny sellasia jo varmaan vuoden, mutta kun mulla on niin kapee pohje niin kaikki jää aina varresta löysäks ja on sit tosi hölmön näköset... Vaan nytpä löysin sopivat, ja muutenki tosi nätit - eikä ees ollu kalliit! Täytyy kuvata niitä joku päivä ja laittaa tänne kuvia. Oon niistä niin innoissani. =) Mulla ei oo koskaan ollu sellasia saappaita! En tosin vielä oo päässy niitä käyttämään, kun en oo halunnu sadekelillä laittaa niitä jalkoihin.

Olin tänään töissä, ja kuten normaali lauantai, päivä oli hyvin kiireinen. Huomennakin oon töissä ja maanantai on vapaapäivä. Vähänkö muuten Hesen (ja Mäkkärin) suklaapirtelö on hyvää! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti