perjantai 30. syyskuuta 2011

Taskuparkkeeraus

"Taskuparkkeeraaminen on monelle  miehellekin kauhistus. Naisten sitä ei edes oleteta hallitsevan - ja osaaville se on ylpeyden aihe."

(opetusvideo sekä ylläoleva täältä)

Aivan tottahan tuo on. Muistan, että mä taskuparkkeerasin autokoulussa tasan yhden kerran, voiko muka olettaa että sillä sen opin ja muistan kuinka se tehdään? Noh, en oppinu, enkä muista. Muutaman kerran autokoulun jälkeen tuskailin kadunvarressa taskuparkkeerauksen kanssa (ja itseasiassa muutaman kerran pari miespuolista ohikulkijaakin katsoi hieman huvittuneena, yksi vain käveli eteenpäin ja katsoi kaula mutkalla taakseen kun tällanen blondi tyttönen taiteilee Bemaria taskuparkkiin :D) mutta sitten googletin ja löysin tosi hyvät ohjeet. Ihan samallatavallahan taskuparkkeeraus opetettiin mulle autokoulussa, mutta tosiaan sen kerran. Näiden ohjeiden (video linkin takana + kuva alla) avulla oon joka kerta saanu auton nätisti taskuparkkiin.

Tässä siis kirjalliset ohjeet:



http://www.ksml.fi/teemat/autot/liikenne/t%C3%A4t%C3%A4-et-taatusti-oppinut-autokoulussa/389166
Palatakseni vielä ensimmäiseen lauseeseen "Taskuparkkeeraaminen on monelle  miehellekin kauhistus. Naisten sitä ei edes oleteta hallitsevan - ja osaaville se on ylpeyden aihe.", niin minä voin rehellisesti ja ylpeästi sanoa hallitsevani taskuparkkeerauksen. Minulla on ollut ajokortti vähän päälle kaksi kuukautta eli järin kokenut kuski en ole, ja olen vieläpä nainen. Mutta taskuparkin osaan ja siitä olen ylpeä! ;)

...ja voihan sen toki tehdä näinkin: :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti