keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Pink pink pink!

Tilasin parista nettikaupasta autoon kaikkee kivaa, esittelen ne kuvien muodossa.


Tarvikelaukku autoon, ja VAALEENPUNANEN!! Sieltä löytyy kaikkea hyödyllistä kuten starttikaapelit, taskulamppu turvavyöleikkurilla ja ikkunavasaralla (ja sen lampun saa vilkkumaan punasta valoo!), muistilehtiö, vaaleanpunainen kynä, jääskrapa...


 

Nää oli siis osotteesta http://superkauppa.fi/ ja tässä suora linkki tohon pakettiin. Tää nyt ei ollu autoon mutta tilasin sieltä myös seuraavanlaisen mukin:

"Classy Bitch -muki on täydellinen hankinta terveen oman arvon tunteen omaaville leideille!" Ja mun avomies sano että toi sopii mulle... =D

Toisesta nettikaupasta ostoskoriin tarttu tommoset mitä oon jo piiitkään ettiny:

Siis vaaleenpunaset karvanopat! Kuin söpöt noi oikeesti on?! :D Eikä ollu hinnallakaan pilattu, olivat alle 5 e. Samasta kaupasta tilasin myös kaks ilmanraikastinta - vaaleenpunasia. :D

Ostoslistalla ois vielä vaihdekepin nuppi ja pussi ja jonkunnäkönen ratinsuojus. Sävyyn sopivia tottakai. ;) Autosta tulee ens kesänä mattamusta, ja sisustuksessa vaaleenpunasia yksityiskohtia - kuin hieno ja söpö ja tyttömäinen oikeesti?! <3 Ja kuin ihanaa mun avomiehen on sit ajaa sillä, hahahaa. :D

Sit tänään töissä:
Minä: Tuleeko muuta?
Asiakas: Sun puhelinnumero.
:D Vastasin jotain että pitäs kysyy mun avomieheltä, nii "No anna sit sen puhelinnumero nii kysyn" :D

ps. Mulla on huomenna(kin!) vapaapäivä, jo toinen viikon sisään!! Tarkotus on taas ihan vaan rentoutua ja laiskotella ja iltapäivästä käydä kaverin kanssa kahvilla ja vähän kaupoilla. Vapaapäiväää!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti