sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Sellaset partyt oli sit

Eilisillan saldo: kovin känni koskaan, lievin krapula koskaan ja kadonnut lompakko. Eli ilta ei menny ihan suunnitelmien mukaan. :D

Tarkotus oli tosiaan lähtee kaverin kanssa baariin istumaan ja juttelemaan ja rehellisesti sanottuna juomaan kännit. Aloteltiin meillä sen verran hyvin ettei sit päästykään lähtemään minnekään. Puol kaheksan jälkeen otettiin ekat, yheksältä mä oksensin suunnilleen sisuskalutkin pihalle. :D Se on tuo vahva viina joka teki tepposet... En oo koskaan juonu niin väkeviä (35 % Black Minttua) niin paljon niin nopeeta, niin sehän kostautu sit. Aluks ei tietenkään tunnu humala mutta sitten kun se nousee päähän niin olin kyllä niin sekasin että huhhuh... Jossain vaiheessa sit vaan oli pakko yrjötä (sori jos tulee liikaa informaatioo asiasta) ja mua alko sattua mahaan ihan mielettömän kovaa... Oli aivan sanoinkuvaamattoman hirvee olo, pyörin vaan sängyssä ja tuntu siltä että kuolenko mä nyt tähän... Huh. Sit nukahdin joskus kymmeneltä ja heräilin joitakin kertoja yön aikana.
Mutta eipä ollu aamulla paha krapula. :D Tuntu kyllä siltä että oon ottanu ja teki mieli vaan maata sängyssä (oon niin mukavuudenhalunen että jos on vähänkin paha olo niin ei tee mieli tehdä yhtään mitään). Normaalisti mulle tulee krapula todella helposti ja seuraava päivä menee sen kourissa ja oksentelen (ja mä en tiedä suunnilleen mitään kamalampaa kun oksentaminen, vaikka tiedänki että siitä tulee parempi olo sit), mutta nytpä ei ollu kummosta krapulaa. Johtu varmasti siitä että illalla oksensin jo ne myrkyt pihalle. Tää mun kaveri on sellanen että ottaa usein vähän turhan nopeesti ja yrjöilee illalla, mutta silläpä ei ookaan sit aamulla krapulaa. Oikeestaan aina kun on oltu juomassa niin se on ollu meistä se joka on enemmän kännissä. Vaikka oltais sovittu että nyt on mun vuoro juoda enemmän ja se kattoo mun perään, ni silti se jotenkin menee aina toisin päin. Nyt oli kerrankin toisinpäin. Ja kaverilla oli krapula kun oli illalla sopivasti humalassa ja aamulla otti vielä parit mustikkahsotit tasottavaa. Muahahahaaa kerrankin näin päin, yleensä se on aina se joka on pirtee ja mä kärsin kaameesta krapulasta. :D

Niin ja se lompakon katoaminen. Hävitin tosiaan lompakkoni ja siinä mielenkiintosta on se, että ei edes poistuttu tän kämpän seinien sisäpuolelta?! :D Noh, se löyty sit vaatekaapista...? Hakiessani sieltä jotain vaatetta laskin sen ajatuksissani sinne kädestä ja siihen se sit jäi. Aina humalassa oon todella tarkka tavaroideni suhteen ja varon hävittämästä mitään ja koskaan ei oo mitään kadonnu, mutta nyt sit kun ihan kotona juotiin? Oon taitava. :D

Tänään lähdettiin kattelemaan vähän tän kaupungin keskustaa, hienoja rakennuksia ja tietty kauppojen shoppailutarjonta. :D Mukaan tarttu muutamat korvikset (no okei seittemät mutta niistä kolmet oli samassa paketissa :D), pari kaulakorua kirpparilta, ihana satiininen fuksianpunainen yöpaita (otan sen Saksaan mukaan ;) sekin kirpparilta, 2 e) ja aivan ihanat korkkarit. Lukioaikoina just tän kaverin kanssa ihasteltiin sellasia pitsikorkkareita aina yhessä kaupassa mutta ei sillon raaskinu ostaa, niin nyt kun osu just sellaset ihanuudet silmään nii ne piti saada. Ja niistä sai vielä -20 % alennusta eli hintaa jäi 39 e. Ne on niiiin kauniit. <3

Mua vähän harmittaa että ilta meni niinkun se meni, suunniteltiin koko kesä sitä että kaveri tulee tänne ja lähdetään katsastaa kaupungin yöelämää  (ja nyt vasta tosiaan sattu vapaat sopivasti yksiin), kun kaveri kuitenkin tuli niin kaukaa... Mutta oli ihan mielettömän mukavaa nähdä hyvää ystävää, vaikka ilta ei mennytkään ihan suunnitelmien mukaan (jos olis menny nii ei oltas päästy tänään kaupungille mun krapulan takia, eli saatiin shoppailupäivä) niin oli niin mukavaa vaihtaa kuulumisia, käydä vähän shoppailemassa, syödä pitsaa, kattoo leffaa ja ihan vaan jutella kaikesta ja viettää aikaa yhdessä. =) <3 Ja suunnitellaan jo sitä että kun menen sinne päin käymään niin lähdetään baariin ja kun kaveri tulee tänne uudestaan (mahdollisimman pian) niin sit kyllä päästään baariinkin asti! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti