keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Minä ♥ kengät

Mun pitäis kirjottaa tähän nyt jotain äärettömän kauniista unelmakorkokengistä mutta mä en tiedä mistä alottaa. Alotan kuvasta:
Kauneutta ♥
Käytiin tosiaan sunnuntaina shoppailemassa ja löyty tollaset ihanuudet. Lukioaikana käytiin säännöllisesti just tollasia pitsikorkkareita ihailemassa yhessä kaupassa, mutta koskaan en raaskinu ostaa niitä kun kuitenkin sen verran oli hintaa (tai no opiskelijabudjetille siis aivan liikaa), enkä sillon ees käyttäny korkkareita. (Mut oishan ne ollu nätit vaikka mustan kirjahyllyn päällä? :D) Ne oli vaan niin kauniit. Nyt sitten löyty just sellaset, ja vielä -20 % alennuksella jollon noille ihanuuksille jäi hintaa 39 e, niin ne oli PAKKO saada! Ja voin sanoo että onhan se hyvä sijoitus jos useemman vuoden tommosista oon jo haaveillu. Ja hei, eikö ookin kauniit? ♥ I'm so in love. Otan noi Saksaan mukaan ja ääää en jaksa odottaa että pääsen käyttää noita ja en jaksa odottaa koko reissua  muutenki!!
Jokunen viikko sitten mainitsin ostaneeni saappaat (joita myös oon ettiny jo reilu vuoden päivät :D), niin tässäpä kuva myös niistä.
Mun on melko hankala löytää saappaita kun kaikissa tuntuu olevan niin levee varsi, ja kyllä noissakin on ihan pikkasen mutta ei pahasti. Mun ekat saappaat ever! Eli noikin on tosi kivat, tykkään noista remmijutuista. Korkoo noissa on vähän enemmän kun toi kuva antaa ymmärtää, jotain 6 cm.
Asiasta kolmanteen, ostin maanantaina talvitakin.
Toi on tollanen hieman nahkatakkimainen ja paksuvuorinen. Oon haaveillu jonkunlaisesta nahkatakista kanssa jo vuosia, mutta en kuitenkaan haluu oikeeta nahkaa. Keväällä heitin mun vanhan talvitakin pois (tai no vein  iskän luo maalle että käytän siellä) kun se oli jo niin kulahtanu ja vähän rikkinäinenki (käytin sitä koko yläasteen ja lukioajan eli ehkä 6 vuoden jälkeen sain ostaa jo uuden? :D) eli tarvitsin talvitakin. Tossa löin tavallaan sit kaks kärpästä yhdellä iskulla. :P Noita oli siellä liikkeessä tuossa värissä ainoastaan yksi, koko S, eli just mun koko. Mikä tuuri! Hintaa oli 69,95, mutta kyllä se on joka sentin arvonen, kun kuitenkin takit on sellasia että niitä samoja käyttää aika monta vuotta. Seuraavat kuus vuotta siis tuolla takilla! Ja tuohan on ainoa talvitakki jonka nyt edes omistan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti