maanantai 5. syyskuuta 2011

Vapaapäivä!

Tän päivän ohjelmaan kuului aamulla sängyssä pitkään köllöttelyä, mokkapaloja aamupalaks, leffan kattomista viltin alla, hömppälehtien lukemista, yöpaidassa haahuilua ja päikkärit. <3

Tahtootahtoo lisää tämmösiä päiviä!! =) Torstaina on ehkä seuraava vapaapäivä. Mulla piti olla lyhyt vuoro kassalla sen yhen rekrytointifirman (tai no ei se varsinaisesti rekrytoi tiettyihin duuneihin, mutta siis välittää lisäkassa-apua kaupoille) kautta, mutta tänään tuli viestiä että kauppa olikin halunnu jonkun tietyn työntekijän ja se vuoro on multa peruttu. Pari viikkoo sitten kävin siinä firmassa suorittaa ikärajapassin ja ne sano että jos mun kalenteri näyttää niin täydeltä kun mitä nyt (Hesen takia siis) niin mun ei välttämättä oo järkee ees jatkaa niiden listoille jos en ehdi tekee töitä. Mulla on tän ja ens viikon aikana yhteensä neljä vapaapäivää (tää päivä ja nyt se torstai mukaanlukien) ja oon joka päivä useempaan otteeseen käyny heidän nettijärjestelmässä kattomassa josko ois vapaita vuoroja, mutta ei oo. Ja yhen vuoron olin saanu varattua, mutta seki sit peruttiin. Kyllähän mä tekisin niitä töitä jos ne niitä tarjois! Mitähän ihmettä oli sit se puhe että ois hirveesti tilauksia kaupoilta mutta ei riitä työntekijöitä.

Mun pikkuserkku muutti tähän kaupunkiin opiskelemaan, tänään laitoin sille viestiä että josko nähtäis joku päivä. Ens viikolla yritetään nähdä, ja tällä viikolla olis luultavasti torstaina tarkotus nähdä sitä mun ainoota kaveria tässä kaupungissa. Kivaa kun on jotain tommosia mitä odottaa!

Mutta nyt meikäläinen jatkaa vapaapäivän viimesistä hetkistä nauttimista hakemalla pakastimesta lisää jätskiä. =D

2 kommenttia:

  1. Täysin vapaaat päivät on parhaita, kun saa tehdä mitä huvittaa. <3

    Kiva blogi sulla, jo pidempään oon seuraillut, kun tän kerran satuin löytämään, kun googlettelin tietoja/kokemuksia tradenomin opinnoista.. :)

    VastaaPoista
  2. Niin on, ja etenkin kun sellasta ei oo ollu pieneen ikuisuuteen niin se tuntuu vieläkin paremmalta! <3

    Kiitos, mukavaa että oot lukenu mun blogia ja kiva kun kommentoitkin. Vaikka tuskin löysit sitä mitä tulit etsimään... :D

    VastaaPoista