torstai 17. helmikuuta 2011

18 paljastusta

Joku aika sitten hehkutin kuinka minulla on kirjoitettavaa vaikka kuinka paljon, ja nyt en sitten ole käynyt kirjoittelemassa mitään moneen päivään... Hienoo! Nyt olen kuitenkin poikaystävän luona itsekseni ja koska hän on töissä, ehdin väsätä postauksen. :) Tänään on penkkaripäivä, mutta en osallistu penkkareihin. Aamulla kuulin radiosta että mun opiskelupaikkakunnalla oli mitattu aamulla pakkasta 35 astetta... Kivat niille jotka paleltuu rekkojen lavoilla! Voipi käydä aika viima ton kylmyyden lisäks (onneks sentään paistaa aurinko). Ja oikeastaan kukaan samassa koulussa olevista kavereistani ei osallistu penkkareihin, eli mitäpä siis itse siellä tekisin. Mielummin tulin jo eilen tänne ja sain nukkua yön poikaystävän kainalossa. =)

Mutta joo. Tämän kertaisen postauksen aiheena on tosiaankin paljastuksia minusta ja elämästäni. Osa näistä asioista on varmaan tullu jo esille blogissani aiemminkin. :)

1. Rakastan kynttilöitä (Onko mitään ihanampaa kuin käpertyä syksyisenä iltana vilttiin ja lukea hyvää kirjaa kynttilänvalossa?
2. Minulla on napalävistys. (Sen ottamisen jälkeen äiti hädin tuskin puhu mulle pariin viikkoon... Ei vissiin tykänny. :D Mutta asiahan on niin, että mun vartalo, mun elämä, eli mä teen niinku mä haluan enkä anna toisten päättää mun puolesta.)
3. En ole aamuvirkku (Ja tutkimusten mukaan ei ole suurin osa toisistakaan ihmisistä. Miksi koko yhteiskunnan toimintaa ei voisi siirtää tuntia-paria eteenpäin?)
4. Minulla on ollut kirkkaanpunaiset hiukset
5. En katso Salkkareita
6. Rakastan sinihomejuuston mauka, etenkin pitsassa
7. ...ja pitsahan on parasta kylmänä!
8. Opin lukemaan 5-vuotiaana
9. En harrasta tarpeeksi liikuntaa
10. Pyrin kierrättämään jätteitä ja muita tavaroita niin paljon kuin mahdollista (olen aika viherpiiperö ympäristö- ja ilmastonmuutosasioissa)
11. Olen ajanut moottorikelkalla ja -veneellä
12. Voin lähteä kouluun/kauppaan/keskustaan täysin ilman meikkiä
13. Tykkään ukonilmasta (salamat, ukkosen jyrinä, sade, raikas ilma jälkeenpäin... Täydellistä!)
14. Olen asunut yksin 15-vuotiaasta
15. En voi sietää epäoikeudenmukaisuutta
16. Tykkään enemmän rasvaisesta ja suolaisesta "roskaruoasta" (esim. Mäkkärin ruoat) kuin makeista herkuista
17. Minulla on klaustrofobia eli ahtaan paikan kammo. Ja jos paikka on suljettu enkä pääse pois heti kun haluan, niin... Ahdistus.
18. Lempielokuvani on Stand By Me


Ensimmäinen kokovartalokuva itsestäni blogissani!

4 kommenttia:

  1. Meikäläinen tanssahtelee vaikka viereinen monipäinen kanihirviö ihan selvästi yrittää hyökätä kimppuun!

    VastaaPoista
  2. Laitoin blogiini linkin blogiisi tunnustuksen muodossa! Check it out ja vastailehan kans. :)

    ps. ukkosella pelottaa aina! terveisin: lapsuuden traumat ja ukkosella räjähtänyt mikro.

    VastaaPoista
  3. Kiitos! =) <3

    Itse suhtaudun ukkoseen kunnioittavasti (en mene silloin uimaan ja ukkonen voi aiheuttaa myös tulipaloja ja muita onnettomuuksia) mutta nautin siitä kun luonnonvoimat siten jylläävät. :)

    VastaaPoista