maanantai 21. helmikuuta 2011

Maanantaipäivä

Kirjottamisen halu on polttava vaikkei mulla ees mitään tärkeetä asiaa oo.

Viikonloppuna oltiin poikaystävän kanssa hänen porukoillaan. Lauantaina leikittiin lapsenvahtia ja rapsuteltiin koiria. Meikäläinen istuu kaikessa rauhassa sohvalla ja 80 kilonen bernhardilainen  nostaa etutassut syliin, oi miten sulosta se haluaa että rapsuttelen sitä! Eiku... Se hyppää kokonaan mun syliin!! Kunnon sylikoira joo. :D Mut sulosta!

Eilen illalla tuli poikaystävälle puhelu, olis kämppä tarjolla. Hyvän kokoinen, hyvä sijainti ja sopiva vuokra! Ainut vaan että kun mulla ei oo vielä työtä täällä... Parin viikon päästä kuulen yhestä paikasta jossa kävin haastattelussa torstaina (ja tää olis aivan unelmatyöpaikka, mä niiiin toivon että pääsisin sinne!) ja jos se paikka on mun, niin vois kattoo sitä kämppää uudestaan sit parin viikon päästä. Se vuokrataan kuulema vasta huhtikuusta eteenpäin, ja tää työ alkais joskus huhti-toukokuussa, ja mullahan on kkirjotuksia maaliskuun loppuun eli enpä sen aikaisemmin tänne pystyisi kunnolla muuttamaankaan.

Mua stressaa nyt aika paljon tää työtilanne. Tai siis työttömyystilanne lienee kuvaamampi ilmaus. Mun pitää oikeesti saada töitä... 

Mutta mietitäänpä ilosempia asioita. Ootan jo innolla sitä, että pääsen muuttamaan poikaystäväni kanssa yhteen! Ihanaa kun saan nukahtaa oman kullan kainaloon ja tuntea hänen vahvat käsivärret ympärilläni. Ihanaa herätä oman kullan vierestä ja antaa uninen aamusuukko. Haluan nähdä hänet joka päivä ja kuulla kuinka hänen päivänsä on mennyt. Haluan halata häntä, haluan katsella hänen kainalossaan komediaelokuvia. Haluan päästä jakamaan arjen hänen kanssaan.

 

Etsin jotakin oikein suloisen romanttista kuvaa kirjoittamalla googleen rakkaus, ja etusivulla oli sitten linkki Hikipediaan sivulle Rakkaus: "Rakkaus on ajanjakso yksinäisyyden ja kyllästymisen välillä. Se on akuutti mielenterveyshäiriö". Oon monta monituista kertaa ennenkin naureskellut Hikipedian määritelmille, nyt tulee esimerkkinä mieleen "ei": "Suomeksi ei ei tarkoita mitään. Tai siis ainakaan jos nainen sanoo sen. "EI. Kaikki on kielletty." Pitää myös kuitenkin muistaa, että naisen kyllä on myös hyvin useassa tapauksessa ei. Samoin on naisen ei. Loogista eikö totta? Älä puhu naiselle logiikasta mitään - pahoitat vain mielesi."=D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti