torstai 31. maaliskuuta 2011

Kipeenä edelleen...

Eilen en ollu koneella ollenkaan koska mä en yksinkertassesti jaksanu. Kuumetta oli korkeimmillaan 39,4, mulla ei oo varmaan koskaan ollu noin paljon kuumetta. Ja kun kuume ei edes nouse mulle kovinkaan helposti. Päässä heitti aina kun nous ylös ja iltapäivällä alko aivan armoton päänsärky eli makasin sitten 4 h välillä torkahdellen ihan paikallani... Lääkettä en kovinkaan mielelläni ottais, nimittäin sitten kuume alkaa laskemaan ja tulee kuuma ja kohta kun se lähtee nousuun niin taas paleltaa tajuttoman paljon. Onko siinä mitään järkee hinata kuumetta koko ajan ylös-alas, eikö se oo sama sairastaa kerralla pois? Syömistä mulla on kun kaveri kävi mun puolesta kaupassa (ihana ystävä <3) ja mulla on nälkä ihan normaalisti mutta syöminen on aivan tuskaa kun kurkku on ihan helvetin kipee. Epäilen jotain nielutulehdusta tässä... Että semmosta tänne. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti