lauantai 5. maaliskuuta 2011

Petri Nygård

Petri Nygård, tuo mielipiteistä välittämätön rääväsuu ja kielenkäytöltään mummoja kauhistuttava pahis, on musta loistava muusikko. Ei todellakaan oo sellasta musiikkia jota "normaalisti" kuuntelen , mutta näin Petrin viime kesänä festareilla livenä ja siitä se innostus lähti. Tunnelma keikalla oli vähintäänkin katossa ja kaikki oli täysillä messissä mukana ja laulaa vaikkei sanoja osaiskaa! (No okei Petri oli illan viimeinen esiintyjä keskiyön jälkeen ja yleisön, myös mun, promillelukema saatto vaikuttaa asiaan. :D) Mutta Petri oli loistava esiintyjä joka sai yleisön mukaansa. Ja ne lyriikat. Mistä se mies keksiikän sanat biiseihin?

 
"Miksei alkoholi ole ruokaympyrässä
On sulla harmia on sulla ongelma
Kaks kättä yks suu on mun ongelma"

"alkoholia veressä ei tunnu missää
hyttyset saa kännii ku ne mua pistää"

"No ohhoh onpas kärkäsliemi
saa mun pöntön sekaisin kuin särkänniemi"


"ilman hauskaaki voi olla viinaa joo hyvässä ja pahassa!
pidän pullonkeräysmummot rahassa!"

"mä tarjoon sää maksat!"       (aja sä mennessä mä ryyppään tullessa :D)

"nyt loppu juominen ja aletaan ryyppää!"

"lempi juoma no vittu ilmane!
huh jaa missä mä oon?!
Mä oon kännissä missä sä oot!?"

"SELVÄSTI HYVÄ PÄIVÄ! HYVÄ PÄIVÄ!
SIIS HYVÄSTI SELVÄ PÄIVÄ!"


"Vaikka en tuu känniin tilkasta,
en oo gynekologi mutta voisin vilkasta.
Mitä sitte mitä vittu sitte!
Teen mitä haluun päätän kaikesta itte!"

"Onko sulla pokkaa onko sulla pokkaa?
Teillä melkein on mutta ei sitte vittu ookkaa
Aijaa sää et uskalla vai? Aijaa sää et uskalla vai?"     (tätä tuli hoettua festariviikonlopun ja sen vielä sen jälkeenki kaverin kanssa :D)

Petriä kuunnellessa tulee heti viime kesän festarit ja se tunnelma mieleen, tekee mieli laulaa mukana, tekee mieli bailata!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti