tiistai 15. maaliskuuta 2011

Kuumat miehet top7

1. Johnny Depp

Mun suosikko numero yksi, one, ett, uno, une, now and forever. Vaikkei Karibian piraattileffat kuulu mun suosikkeihin niin Johnnyn eläytyminen rooliinsa saa mut kattoo leffat aina uudestaan


2. Brad Pitt


Ootteko nähny Mexican-leffan? Uu nam nam nam. Ja kuka tahansa mies jolla näkyy vatsalihakset ansaitsee paikkansa jokaisella kuumimmat miehet listalla!


3. Olli Herman

Kuopijosta kotosin eli lupsakka savolaenen. Niin ja onhan hän myös todella kuuma!! Ja plussaa on nuo THE vatsalihakset. ;)


4. Richard Gere


Nyt vanhempana ja harmaantuneena Gere on edelleen komea. Pretty Womanissa Gere on musta parhaimmillaan - komea herrasmies. Ja mikä ihana hymy! Sais mun polvet veteliks.


5. Tuomas Holopainen


Taiteilijasielu kaikessa söpöydessään.


6. Fran Perea


Kaveri puhuu espanjaa, on hyvä näyttelijä ja osaa laulaa ja soittaa kitaraa! Kitaransoittajat on aina saanu mun polvet veteliks... Ai niin ja Fran Perea on myös hottis!


7. Timo Kotipelto


Miten tällä listalla on taas pitkähiuksinen? :D Musta vaan joillekin miehille oikeesti sopii pitkät hiukset. :D

4 kommenttia:

  1. Öhhöhöö :) Tässä näkee miten erilaisia miesmakuja ihmisillä voi olla!

    Depp on ihan ok ja Holopainen kans, siis mun mielestä, mutta lopuista en sit ookaan ihan samaa mieltä :D

    VastaaPoista
  2. Tässä asiassa mielipide-eroja löytyy aivan varmasti! Ja täähän on tosiaankin vaan mun mielipide eli siinä on ne hottikset mun makuun ;)

    VastaaPoista
  3. apua olin ihan unohtanu fran perean olemassaolon...... :-D kiitos muistutuksesta, vois pistää serranon perheen tunnarin soimaan.

    VastaaPoista