torstai 24. maaliskuuta 2011

MÄ SAIN TÖITÄ!!!!

Eli tosiaan kävin tiistaina taas yhessä työhaastattelussa ja seuraavana päivänä tuli puhelu että saan töitä. MAHTAVAA! =)) Oon nyt niin tyytyväinen ja onnellinen kun mun ei tartte stressata sitä töitten löytymistä ja tulevaisuuden taloudellista tilannetta. Ja kaiken muun hyvän lisäks tää työ on just siellä missä mä sen haluan olevan, eli poikaystäväni opiskelupaikkakunnalla. Tää kaukosuhteessa oleminen loppuu, saadaan olla kesä yhdessä ja ei tartte ikävöidä koko ajan. <3 Kohta alkaa kämpän ettiminen ja sit muutto. Oon ihan innoissani!!
 
Niin ja mitä työ on? Se on just sellasta asiakaspalvelutyötä jota haluaisin nyt tehdä. Musta tulee jäätelönmyyjä! :P Toivon todella että kesästä tulee lämmin että töitä riittäs! :)

Oon nyt niin onnellinen tästä!!

Vielä huomenna maantiedon kirjotukset ja maanantaina ranskan ja sit ne on OHI. Huh. Tosin sitten ei oo oikeestaan mitään tekemistä, nimittäin nää työt alkaa vasta huhtikuun lopulla ja toukokuussakin vielä osa-aikasena. Mutta niistä kirjotuksista, kuumetta nyt sellaset 38 astetta, saa nähdä mitä huomisesta tulee...

2 kommenttia:

  1. Onneks olkoon!!! :) Toivottavasti löytyy nopsaan joku kiva kämppäkin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! =) Kämpällä ei sinänsä vielä oo niin kiire kun voidaan poikaystävän nykysessä kämpässä asua mutta siellä on myös kämppis niin olishan se kiva päästä ihan kahestaan asumaan. Ja puuhaamaan muuttoa, ihanaa!! :)

    VastaaPoista