tiistai 29. maaliskuuta 2011

Kipeenä

Kurkku on ollu kipeen tuntunen tässä jo pari päivää ja tänään kuumemittarin elohopea hipoo jo 38:a. (Tosin mulla on digitaalinen kuumemittari kahden desimaalin tarkkuudella (??!!), mutta kuitenkin.) Kävin kirjakaupassa (siitä tuonnempana) ja ruokakaupassa koska jääkaappi oli aivan tyhjä. Oli kyllä jonkun verran heikko olo ja pelotti että koskahan lähtee taju... Selvisin kuitenkin hyvin kotiin ja peiton alle lämpimään. :) Jalkaan pistin mun poikaystävän lökäpöksyt joissa hän aina täällä on, ihan pikkasen vaan isot nää miesten L-kokoset housut, lahkeet kaks metriä liian pitkät ja mun reisi mahtus yhteen lahkeeseen valehtelematta kolme kertaa! :D Mutta nää on ihanan pehmeet. <3

Vähän harmittaa nyt tää kipeeks tulo, nimittäin huomenna oli tarkotus nähdä kaverin kanssa ja hieman juhlistaa kirjotusten loppumista, mutta onko hirveesti järkee mennä vaan tartuttamaan hänetkin + alkoholi tuskin parantaa tätä mun oloo. (Nytkin tuntuu välillä siltä kun ois krapulassa.) Poikaystävän luoksekin pitäis päästä... No jospa tää tästä. :)

Kävin tosiaan kirjakauppaan viemässä myyntiin lukiokirjoja. Mukana oli kaks kassillista kirjoja (20 kpl) joista kuusi kirjaa kelpas. Ja näistä kirjoista sain yhteensä 21,80 e. Kuitissa näkyy eriteltynä kuinka paljon he maksoivat mistäkin kirjasta, ja muutamasta kirjasta tuli 1,30 e! Ja myyvät sen eteenpäin varmaan viisinkertasella hinnalla? Hienoo että lukiolaiset voi hyötyä tästä Suomalaisen kirjojenkierrätyssysteemistä... Mutta joo, turhaanpa minä niitä kirjoja täällä nurkissa pyörittelen, sama oli muuttaa rahaks ne mitkä pysty. Tuskinpa niitä itsekään olisin saanu myytyä. (Mulla olis paljon mielipiteitä siitäkin aiheesta, miten lukiokirjasarjojen muutokset/lopettamiset/uudet painokset on ihan vaan rahastamista... Ja luonto kärsii turhasta kuluttamisesta. Ei ne englannin kielioppisäännöt mikskään muutu uusien painosten myötä tai historian tapahtumat toisiks.) Tosin sellanen nettikirjakauppa kun Booky on osottautunu todella käteväks. Sieltä saa tilattua käytettyjä kirjoja ilman postikuluja ja myös laitettua omat kirjat myyntiin ja määritellä niille hinnan, jolla haluaa myydä. Oon ite saanu myytyä ton kautta monia kirjoja ja musta toi systeemi on todella hieno ja toimiva! (Eli jos joku lukiolainen lukee tätä niin kannattaa pistää korvan taakse.) :)

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa vähän hullulta, mutta oon kateellinen tosta kuumeesta. Mie oon jo jonkun aikaa kärsinyt päänsärystä, kolotuksista, kurkkukivusta ja pomppivasta lämmöstä (eilen illalla 36.7 ja tänään aamulla taas 35.3 [joka on mun normaalilämpö!!] ja nyt taas nousussa) eikä kuume tunnu nousevan millään sellaisiin lukemiin, että sairaslomaa saisin. Plääh. :(

    VastaaPoista
  2. No voi että... :/ Mulla oli aina ennen niin että kuume ei noussu, ei sitten millään ja olinki kauheessa kurkkukivussa ja nuhassa pari viikkoo ja ootin vaan että se kuume nousis niin olis nopeemmin ohi. Nyt tosin ei oo mitään nuhaa mutta kuumetta senki eestä (jo reilu 38).

    Tsemppiä, toivottavasti kuume nousis sulle (onko kilttiä toivoo toiselle noin? :D) mut parane :)

    VastaaPoista